JP Oils autoryzowany importer i dystrybutor marki ENEOS w Polsce

Płyn hamulcowy ENEOS BRAKE & CLUTCH FLUID (PREMIUM FORMULA) DOT 4

Płyn hamulcowy ENEOS BRAKE & CLUTCH FLUID (PREMIUM FORMULA) DOT 4

Syntetyczny płyn hamulcowy o wysokiej temperaturze wrzenia 273 °C. Punkt wrzenia na mokro 173 °C. Zaprojektowany do układów hamowania i systemów sprzęgieł hydraulicznych oraz ABS. Gwarantujący wysoki poziom ochrony układów przed korozją i wysoką temperaturą. Neutralny dla uszczelnień.

Kup teraz »

Specjalne właściwości

Wysoki poziom bezpieczeństwa kierowcy

Unikalna formuła z dodatkami i inhibitorami o dużej wydajności, które zapewniają optymalną ochronę, gwarantuje doskonały, w porównaniu z wiodącymi płynami hamulcowymi, punkt wrzenia na mokro, zapobiegający awarii, wynikającej z obecności pęcherzyków pary w układzie hamulcowym. Płyn utrzymuje również wysoką temperaturę wrzenia przez długi okres czasu w wysokiej temperaturze i w obecności wilgoci, co gwarantuje jego nieściśliwość (i bezpieczeństwo użytkownika).

Optymalne hamowanie

Hamulce są zasadniczym elementem wpływającym na bezpieczeństwo jazdy – zawsze postępuj zgodnie z zaleceniami producentów pojazdów, dotyczącymi okresów wymiany, ze względu na niszczenie podczas używania. Jeżeli zalecenia producenta nie są dostępne, płyn hamulcowy należy wymieniać co 2 lata. Produkt zachowuje niską lepkość również w niskich temperaturach, co pozwala na optymalną reakcję hamowania.

Duża odporność na korozję i tworzenie się osadów

Płyn nie powoduje korozji metali w układzie, takich jak ocynkowane żelazo, stal, aluminium, żeliwo, mosiądz i miedź. Zapewnia również dużą odporność na tworzenie osadu i gęstnienie.

Bezpieczny dla uszczelek

Płyn jest bezpieczny dla uszczelek i gumowych elementów wykorzystywanych w układach hamulcowych.

OPAKOWANIA

Butelka 500 ml

Zastosowanie

Klasyfikacja jakościowa:

Przewyższa wymogi stawiane przez następujące normy:

  • SAE J1703, J1704
  • FMVSS 116 DOT 3 i DOT 4

Odpowiedni dla następujących pojazdów:

Opracowany dla wszystkich układów hamulcowych w japońskich, europejskich, amerykańskich i koreańskich pojazdach wymagających płynu hamulcowego typu DOT 3 lub DOT 4. Zgodny z innymi płynami, spełniającymi powyższe warunki, lecz ze względu na zwiększone wskaźniki wydajności, płynu hamulcowego ENEOS nie należy mieszać z innymi płynami dostępnymi na rynku.