JP Oils autoryzowany importer i dystrybutor marki ENEOS w Polsce

Płyn hamulcowy ENEOS PERFORMANCE RACING BRAKE FLUID DOT 4

Płyn hamulcowy ENEOS PERFORMANCE RACING BRAKE FLUID DOT 4

Wyczynowy płyn hamulcowy, dedykowany do motorsportu. Parametrami przewyższa produkty klasy DOT 4. Stworzony do pracy w układach ze stalowymi, ceramicznymi i karbonowymi tarczami hamulcowymi, generującymi ekstremalnie wysokie temperatury. Temperatura wrzenia 312 °C. Punkt wrzenia na mokro 204 °C.

Kup teraz »

Specjalne właściwości

Bardzo wysokie osiągi i ekstremalna trwałość

Płyn hamulcowy o bardzo wysokich osiągach charakteryzujący się wytrzymałością na ekstremalne warunki jazdy w sportach motorowych z temperaturami wytwarzanymi przez ceramiczne lub węglowe tarcze hamulcowe pojazdów wyścigowych. Może być również stosowany do konwencjonalnych tarcz stalowych. Znacznie przewyższa specyfikację DOT 4. Dzięki bardzo wysokiej temperaturze wrzenia 312oC umożliwi hamowanie w ekstremalnych warunkach podczas zawodów.

Dodatkowa skuteczność

Hamulce są zasadniczym elementem wpływającym na bezpieczeństwo jazdy również w sportach motorowych oraz w warunkach jazdy wyścigowej i rajdowej. Najbardziej zaawansowany płyn hamulcowy ENEOS, z bardzo wysokim punktem wrzenia na mokro 204oC, wyższym od konwencjonalnych płynów hamulcowych DOT 4 lub DOT 5.1, znacznie wspomoże również hamowanie w mokrych, deszczowych warunkach. Płyny hamulcowe absorbują wilgoć z powietrza, zwiększając w ten sposób ryzyko powstania pęcherzyków pary w układzie hamulcowym. Wysoki punkt wrzenia na mokro płynu hamulcowego ENEOS gwarantuje jego nieściśliwość i bezpieczeństwo użytkownika.

Bezpieczny dla uszczelek, nie powodujący korozji

Płyn jest bezpieczny dla uszczelek i gumowych elementów i nie powoduje korozji w układach hamulcowych.

OPAKOWANIA

Butelka 500 ml

Zastosowanie

Klasyfikacja jakościowa:

Przekracza wymagania dla następujących standardów:

  • SAE J1703.
  • FMVSS 116 DOT 3 i DOT 4.

Odpowiedni dla następujących pojazdów:

Opracowany dla wszystkich tarczowych i bębnowych układów hamulcowych stosowanych w sportach motorowych oraz w warunkach jazdy pojazdami o wysokich osiągach i z dużą prędkością, z wyjątkiem układów, dla których przeznaczone są oleje mineralne lub silikonowe. Mimo, że jest mieszalny z konwencjonalnymi płynami o tym samym poziomie wydajności, mieszanie obniży jego jakość i wydajność.