JP Oils autoryzowany importer i dystrybutor marki ENEOS w Polsce

ENEOS PREMIUM MULTI 15W40

ENEOS PREMIUM MULTI 15W40

Wytrzymały olej silnikowy o wysokiej wydajności, stworzony w zgodzie z najnowszymi normami zużycia oleju i emisji szkodliwych substancji. Spełnia wszystkie aktualne wymagania jakościowe dla europejskich, amerykańskich i japońskich olejówdo silników benzynowych i wysokoprężnych. Szczególnie zalecany do ciężkich silników wysokoprężnych, może jednak być stosowany również w silnikach benzynowych, zasilanych LPG i lekkich silnikach Diesla, stanowi więc świetne rozwiązanie dla flot mieszanych, także tych korzystających z wydłużonych okresów między wymianami. Odpowiada najnowszym, restrykcyjnym normom dotyczącym zbierania się nagaru na denku tłoka i rowku pierścienia zbierającego oraz na pozostałej części tłoka. Dzięki specjalnej mieszaninie dodatków, odporność oleju ENEOS na utlenianie w wysokich temperaturach jest wyraźnie lepsza niż innych, dostępnych na rynku olejów. Zużycie elementów metalowych jest ograniczone do minimum nawet w najtrudniejszych warunkach pracy. Zapewnia czystszy proces spalania, ograniczenie osadzania się nagaru w turbosprężarce i doskonałe uruchamianie silnika na zimno.

Specjalne właściwości

Syntetyczny olej silnikowy

Nasz olej jest zmieszany z syntetycznych olejów bazowych i zoptymalizowanych dodatków, dlatego jego odporność na utlenianie w wysokich temperaturach jest wyraźnie lepsza niż olejów silnikowych wykonanych z mineralnych olejów bazowych.

Przeciwdziałanie formowaniu się osadów

Nasz olej gwarantuje, że zarówno silnik jak i olej pozostaną w dobrej kondycji dzięki dawce detergentu i doskonałym inhibitorom utleniania. Zużycie elementów metalowych jest ograniczone do minimum nawet w najtrudniejszych warunkach pracy, dlatego też ten olej jest zalecony do bardzo długich okresów międzyprzeglądowych.

Obniża zużycie paliwa

Nasz olej pomaga obniżyć zużycie paliwa. Zapewnia czystszy proces spalania, ograniczenie osadzania się nagaru w turbosprężarce i doskonałe uruchamianie silnika na zimno.

ROZMIARY OPAKOWAŃ

1L, 4L, 20L, 200L, 100L kontener IBC

Zastosowanie

Klasyfikacja jakościowa

  • API: /CI-4 plus/ CI-4/SL
  • ACEA: A3/B4 en E7 (08)
  • Global DHD-1, DLD-1 i DLD-3
  • Volkswagen 500.00/505.00
  • MB: 228.3 ,228.1, 229.1
  • Volvo: VDS-2/VDS-3
  • MAN: 3275 i 271
  • Iveco Long Drain
  • Jaso DH-1                  
  • Allison: C-4
  • MTU Type 2
  • DDC Oil Category 2
  • Cummins 20,071/2/6/7/8
  • Renault RD, RLD, RLD-2
  • ZF TE-ML 02C/03A/04B/04C/07C
  • Mack: EO/M PLUS
  • Cat ECF-1/ECF-2
  • Deutz DQC-II
  • Skoda-Liaz 258-3
  • ZASTOSOWANIE

 

Do ciężkich silników wysokoprężnych (ciężarówek, autobusów i maszyn budowlanych), może jednak być stosowany również w silnikach benzynowych, zasilanych LPG i lekkich silnikach wysokoprężnych, z lub bez turbosprężarki i/lub katalizatora i/lub common raila.