JP Oils autoryzowany importer i dystrybutor marki ENEOS w Polsce

ENEOS DIESEL GRAND 10W40

ENEOS DIESEL GRAND 10W40

Syntetyczny olej do zastosowań użytkowych, ale nie tylko – dzięki wyjątkowej mieszaninie składników gwarantuje pełną ochronę nowoczesnych i starszych silników. Idealny jako olej do flot mieszanych, do europejskich, amerykańskich i japońskich silników benzynowych i wysokoprężnych. Zapewnia doskonałą ochronę przed zbieraniem się nagarów w głowicy, kolektorach i turbosprężarce oraz przed nadmiernym zużyciem wałka rozrządu. Zapewnia ochronę i wysoką wydajność w silnikach pojazdów użytkowych dostosowanych do jazdy z dużą prędkością zarówno na autostradzie, jak i poza nią. Odpowiedni do niskoemisyjnych silników spełniających normy Euro 2, Euro 3 i US 2002. Wykracza poza surowe wymagania większości producentów jako olej OEM. Oferuje istotne oszczędności w zużyciu paliwa (w porównaniu do SAE 15W40) bez kompromisów w dziedzinie ochrony silnika lub zużycia oleju. Wyjątkowo stabilne uszlachetniacze lepkości oleju są wysoce odporne na spadek lepkości w wyniku ścinania. Ten olej to ważny krok w stronę obniżania kosztu eksploatacji pojazdu użytkowego.

Specjalne właściwości

Wyjątkowa ochrona

Nasz olej zapewnia doskonałą ochronę przeciw zużyciu elementów silnika i długą trwałość w silnikach spełniających normę Euro 3, US 2002 i innych nowoczesnych silnikach.

Ulepszona czystość silnika

Wyjątkowa formuła oleju gwarantuje ulepszoną czystość silnika i ochronę przed osadami procesu spalania (na denku tłoka i wykorbieniu pierścienia zbierającego oraz na pozostałej części tłoka) w nowszych i starszych silnikach.

Przekracza surowe wymogi większości producentów oryginalnych części.

Oszczędność paliwa

Istotne oszczędności w zużyciu paliwa (w porównaniu do SAE 15W40) bez kompromisów w dziedzinie ochrony silnika lub zużycia oleju.

ROZMIARY OPAKOWAŃ

  • 20 L Hobok
  • 200 L Beczka

Zastosowanie

Klasyfikacja jakościowa:

  • API CI-4 / SL
  • ACEA: E7-08,   A3/B3/B4-08
  • JASO DH-1
  • Global DHD-1
  • MB 228.3,   MB 229.1
  • MAN M3275
  • Volvo VDS-3
  • MTU Type 2
  • Renault Trucks RLD-2
  • Mack EO-M+
  • Cummins CES 20077/78

Rozbudowane floty z silnikami wysokoprężnymi w pojazdach użytkowych

Zapewnia ochronę i wysoką wydajność w silnikach pojazdów użytkowych z Europy, Ameryki i Japonii, dostosowanych do jazdy z dużą prędkością na autostradzie, jak i do użytku poza drogami publicznymi.

Silniki o niskiej emisji spalin

Odpowiedni do niskoemisyjnych silników spełniających normy Euro 2, Euro 3 i US 2002. Dla najnowocześniejszych silników o niskiej emisji spalin, szczególnie tych wyposażonych w filtr cząstek stałych, zalecamy użycie oleju ENEOS Premium Hyper HDLA 10W40.