JP Oils autoryzowany importer i dystrybutor marki ENEOS w Polsce

ENEOS DIESEL GRAND LA 10W40

ENEOS DIESEL GRAND LA 10W40

W pełni syntetyczny olej silnikowy nowej generacji do zastosowań użytkowych, stworzony z użyciem technologii nisko-popiołowej (Low SAPS), aby
chronić systemy oczyszczania spalin w układzie wydechowym. Posiada specjalną formułę przystosowaną do smarowania i ochrony najnowszych silników Euro 4 i Euro 5 w każdych warunkach. Zapewnia wyjątkową wydajność w użytkowych silnikach europejskich dostosowanych do jazdy z dużą prędkością, szczególnie zalecany do silników Daimler Chrysler i MAN Euro 4. Odpowiedni do autobusów i ciężarówek z silnikami wymagającymi wysokiej całkowitej liczby zasadowej (TBN), aby zapobiegać osadzaniu się nagarów i występowaniu zużycia części (np. silniki MAN, MB i Volvo).

Zalecany do silników europejskich, amerykańskich i japońskich. Gwarantuje najwyższą czystość pierścieni tłokowych, przedłuża żywotność silnika i pomaga oszczędzać paliwo.

Specjalne właściwości

Wyjątkowa czystość tłoków

Wyjątkowa formuła oleju zapewnia doskonałą czystość tłoków, co przekłada się na czystszy, bardziej sprawny i niezawodny silnik.

Wydłużona trwałość silnika

Olej przewyższa restrykcyjne normy w zakresie ochrony zużycia silnika szeregu europejskich, amerykańskich i japońskich silników, zapewniając skuteczną ochronę w każdych warunkach jazdy. Nasz olej skutecznie minimalizuje ścieranie gładzi cylindrowej i przeciwdziała zużyciu układu rozrządu, tym samym maksymalizując trwałość silnika i minimalizując kosztowny okres przestoju serwisowego.

Odporność na ścieranie

Wyjątkowo stabilny polepszacz wskaźnika lepkości zastosowany w tym oleju jest wysoce odporny na utratę lepkości na skutek ścierania. Gdy olej jest wystawiony na silne mechaniczne działanie ścierne, ta właściwość kontroluje lepkość oleju podczas całego jego okresu użyteczności, obniżając spalanie oleju i minimalizując zużycie materiału.

Oszczędność paliwa

Istotne oszczędności w zużyciu paliwa (w porównaniu do SAE 15W40) bez kompromisów w dziedzinie ochrony silnika lub zużycia oleju.

Niższe koszty obsługi

Nasz olej znacząco przyczynia się do obniżenia kosztów utrzymania pojazdu poprzez:

  • Skrócony okres przestoju serwisowego
  • Długotrwałą, wysoką wydajność pojazdu przez cały okres używania
  • Maksymalizację trwałości filtra DPF
  • Oszczędność paliwa
  • Maksymalizację ceny uzyskanej przy odsprzedaży pojazdu poprzez zademonstrowanie doskonałego utrzymania

ROZMIARY OPAKOWAŃ

  • 20 L Hobok
  • 200 L Beczka

Zastosowanie

Klasyfikacja jakościowa:

  • API CI-4
  • ACEA E6-08, E7-08
  • Mercedes Benz: 228.51
  • MAN: M3477, M3271-1
  • MTU Type 3.1
  • Volvo VDS-3
  • Renault Trucks RXD, RLD-2, RGD
  • MAC EO-N*
  • Cummins CES 20076/77
  • DAF Truck
  • Deutz DQC III-10 LA

Olej silnikowy o najwyższej wydajności

Zapewnia wyjątkową wydajność w użytkowych silnikach europejskich dostosowanych do jazdy z dużą prędkością, szczególnie zalecany do silników Daimler Chrysler i MAN Euro 4. Opracowany pod kątem pracy w najnowszych silnikach Euro 4 i Euro 5, wyposażonych w filtry cząstek stałych (i inne systemy oczyszczania spalin w układzie wydechowym) w każdych warunkach jazdy.

Wydajność silników napędzanych sprężonym gazem ziemnym

Odpowiedni do autobusów i ciężarówek wyposażonych w silniki napędzane w 100% sprężonym gazem ziemnym (CNG), wymagające olejów o stosunkowo wysokiej całkowitej liczbie zasadowej (TBN), aby zapobiegać osadzaniu się nagarów i występowaniu zużycia części (np. silniki MAN, MB i Volvo).

Zalecany do silników europejskich, amerykańskich i japońskich

Uniwersalny olej do silników marki Cummins, Mack, Caterpillar i większości silników japońskich.