JP Oils autoryzowany importer i dystrybutor marki ENEOS w Polsce

ENEOS ATF DIII

ENEOS ATF DIII

Syntetyczny olej do przekładni automatycznych stworzony dla nowszych (po 1997 r.), ale również starszych skrzyń marki General Motors i Ford, odpowiedni również do wielu innych samochodów i czterokołowców. Właściwy do stosowania w układach wspomagania kierownicy, niektórych systemach hydraulicznych i w sprężarkach powietrza, które wymagają wyjątkowej płynności oleju również w niskich temperaturach. Ma szczególnie wysoki indeks lepkości i gwarantuje ochronę przed korozją i pienieniem. Wyróżnia się również bardzo dobrymi własnościami przeciwutleniającymi i przeciwdziałającymi zużyciu elementów smarowanych. Pozwala na łatwą zmianę biegów również po uruchomieniu na zimno i nie uszkadza uszczelek. Właściwości smarne oleju ENEOS Premium ATF DIII spełniają większość aktualnych wymagań w bardzo szerokim zakresie temperatur.

Kup teraz »

Specjalne właściwości

Doskonała odporność na utlenianie i zużycie

Nasz olej ma wysoki wskaźnik lepkości i oferuje doskonałą odporność przeciw korozji, pienieniu oraz utlenianiu.

Płynna zmiana biegów

Nasz olej pozwala na łatwą zmianę biegów po uruchomieniu na zimno i zapewnia ogólną płynność pracy skrzyni biegów.

Spełnia najostrzejsze wymogi

Specyfikacja DEXRON III G różni się od specyfikacji DEXRON III F dwoma dodatkowymi testami. Są to „test elektronicznie sterowanego konwertera momentu obrotowego (ECCC)” oraz “test zużycia sprzęgła jednokierunkowego”. Właściwości smarne oleju ENEOS Premium ATF DIII są zgodne z większością współczesnych wymogów w bardzo dużym zakresie temperatur.

ROZMIARY OPAKOWAŃ

1L, 4L, 20L, 200L Beczka, 1000L kontener IBC

Zastosowanie

Klasyfikacja jakościowa

  • GM: DEXRON III (F i G)
  • Allison: C-4
  • Ford: MERCON
  • Daimler Chrysler 236.1 /5 /9
  • Voith G 607/ H55.6335.34
  • ZF TE ML 03D/04D/09B/11A/14B/17C
  • MAN 339F / MAN 339 V1 i 339 Z1      
  • DEXRON II-E, II-D, B, AQ-ATF typu A
  • MERCON M2C 138-CJ, M2C 166-H
  • Caterpillar TO-2
  • Renk Doromat
  • Volvo 97335 -12

Zastosowanie

Do nowszych (po 1997 r.), ale również starszych przekładni automatycznych marki General Motors i Ford, odpowiedni również do wielu innych przekładni, układów wspomagania kierownicy, systemów hydraulicznych i konwerterów momentu obrotowego.

Odpowiedni do przekładni w ciężarówkach, autobusach i maszyn roboczych, w których wymagany jest olej typu ALLISON C4.

Do systemów hydraulicznych, w których wymagany jest olej typu GM DEXRON®- III.

Charakterystyka

PDS ENEOS ATF D3

Karta bezpieczeństwa

Eneos Premium ATF DIII - MSDS