JP Oils autoryzowany importer i dystrybutor marki ENEOS w Polsce

ENEOS ECO ATF

ENEOS ECO ATF

Nisko-lepkościowy olej do skrzyń automatycznych wspomagający oszczędzanie paliwa. Odpowiedni do samochodów marki Toyota, Honda, Nissan, Mitsubishi, Hyundai/Kia, GM, Ford itp. Stworzony z użyciem japońskiej technologii w celu zmniejszenia zużycia paliwa za sprawą obniżenia strat energii wywołanych przez mieszanie i sprężanie oleju w konwerterze momentu obrotowego. Dzięki doskonale dobranej mieszance starannie wyselekcjonowanych dodatków, gwarantuje najlepszą charakterystykę smarną sprzęgieł wielopłytkowych i hamulców taśmowych. W rezultacie zmiana biegów jest płynniejsza i odbywa się bez wstrząsów. Ten olej ma również doskonałe własności antywibracyjne. Przeznaczony jest do samochodów z klasycznymi skrzyniami automatycznymi, jak i wyposażonymi w zawór ograniczenia uślizgu (slip lock-up).

Spełnia najnowsze normy General Motors DEXRON-III i Ford MERCON, jest odpowiedni do wszystkich japońskich samochodów ze skrzyniami automatycznymi wyposażonymi w konwerter momentu obrotowego.

Kup teraz »

Specjalne właściwości

Do samochodów z klasycznymi skrzyniami automatycznymi, jak i z zaworem ograniczenia uślizgu (slip lock-up)

ENEOS ECO-ATF jest wielozadaniowym płynem przekładniowym przeznaczonym do samochodów z klasycznymi skrzyniami automatycznymi, jak i wyposażonymi w coraz bardziej popularne zawory ograniczenia uślizgu (slip lock-up).

Wyróżniające się właściwości smarne i antywibracyjne

Dzięki doskonale dobranej mieszance starannie wyselekcjonowanych dodatków, ENEOS ACO-ATF gwarantuje najlepszą charakterystykę smarną sprzęgieł wielopłytkowych i hamulców taśmowych (własności te wpływają na płynną zmianę biegów w skrzyniach automatycznych). W rezultacie zmiana biegów jest płynniejsza i odbywa się bez wstrząsów. Ten olej ma również doskonałe własności antywibracyjne.

Doskonała kompatybilność z komponentami skrzyni biegów

Środki modyfikujące właściwości smarne oraz inne dodatki w płynie ENEOS ECO-ATF zostały starannie sprawdzone pod kątem kompatybilności z materiałami występującymi w przekładniach automatycznych, takimi jak guma, nylon i plastik.

Wydajność płynu ATF najwyższej klasy

Doskonale zrównoważona mieszanka olejów bazowych o wysokiej wydajności oraz starannie dobranych dodatków w ENEOS ECO-ATF gwarantują najwyższą wydajność wszystkich funkcji przekładni automatycznych, w tym przepływu w niskich temperaturach, odporności na utlenianie, ochronie przeciw zużyciu, stabilności ścinającej i zapobieganiu pienienia.

ROZMIARY OPAKOWAŃ

1L

Zastosowanie

Klasyfikacja jakościowa:

  • Toyota and Lexus ATF Type T, T-IV, WS
  • Nissan Matic Fluid D, J, K, S, W
  • Honda Ultra ATF, ATF Z-1
  • Mitsubishi ATF SP-II, ATF SP-III, ATF II, ATF AW, ATF SK
  • Mazda ATF Type-IV (JWS 3317), ATF M-V
  • Subaru ATF, ATF 09119746
  • Suzuki ATF 5D06, ATF Type-IV (JWS 3309)
  • Hyundai SP-II, SP-III, ATF Type WS (NWS-9638),
  • ATF Type T-IV (JWS 2209)
  • KIA Diamond SP-III

ENEOS ECO-ATF jest odpowiedni wszystkich japońskich samochodów ze skrzyniami automatycznymi wyposażonymi w konwerter momentu obrotowego (wyłączając CVT/przekładnie bezstopniowe), w tym tradycyjne skrzynie 4-biegowe z zaworem ograniczenia uślizgu (slip lock-up), oraz 5- i 6-biegowe skrzynie automatyczne. ENEOS ECO-ATF pozostaje w zgodności ze wszystkimi rodzajami gumy, nylonu i żywic epoksydowych stosowanych w częściach mechanicznych (zawory, uszczelki, elementy cierne), które znajdują się w przekładniach automatycznych.

ENEOS ECO-ATF wykazuje zgodność z przekładniami wymagającymi płynów Toyota T-IV i WS, Honda Z1, Nissan Matic J i S, Mitsubishi/Hyundai/Kia SP-III, GM Dexron III oraz Ford Marcon (brak zgodności z CVT i skrzyniami automatycznymi, do których zaleca się użycie płynu Ford Type F).

ENEOS ECO-ATF jest odpowiedni do wszystkich automatycznych przekładni AISIN WARNER w samochodach japońskich, europejskich i amerykańskich.

ODPOWIEDNI DO NASTĘPUJĄCYCH POJAZDÓW

  • Do wszystkich samochodów z ze skrzyniami automatycznymi wyposażonymi w konwerter momentu obrotowego Z WYJĄTKIEM:
    • samochodów z bezstopniową skrzynią biegów (CVT)
    • samochodów wymagających płynu przekładniowego do skrzyń automatycznych typu Ford Type F (pojazdy wyprodukowane w 1986 r. lub wcześniej)
    • samochodów innej produkcji niż japońska, wymagających stosowania oryginalnych płynów przekładniowych do skrzyń automatycznych
  • W przypadku innych rodzajów pojazdów należy zasięgnąć porady u producenta.

Charakterystyka

PDS ENEOS ECO ATF