JP Oils autoryzowany importer i dystrybutor marki ENEOS w Polsce

ENEOS PREMIUM HYPER 5W40

ENEOS PREMIUM HYPER 5W40

Ultranowoczesny, w pełni syntetyczny olej do silników benzynowych, także zasilanych LPG oraz małych silników wysokoprężnych. Gwarantuje szybkie i stabilne smarowanie oraz wysoką stabilność termiczną. To olej nisko-popiołowy nowej generacji, oferujący ekstremalną ochronę silnika również przy wydłużonych okresach między wymianami. Przystosowany do silników grupy VAG, właściwy dla silników VW z technologią wtrysku bezpośredniego realizowanego pompowtryskiwaczami. Wspomaga pracę DPF-u i wydłuża okres jego funkcjonowania, zapobiegając przedwczesnemu zatkaniu się filtra sadzą.

Kup teraz »

Specjalne właściwości

W pełni syntetyczny olej silnikowy z formułą kontrolującą nagromadzenie osadu

Niskopopiołowy olej nowej generacji oferujący niezwykle wysoką ochronę w trakcie wydłużonych okresów międzyprzeglądowych. Został opracowany dla samochodów osobowych i lekkich pojazdów dostawczych grupy VAG (Volkswagen, Audi, Seat i Skoda). Zaprojektowany również dla silników VW z technologią wtrysku bezpośredniego realizowanego pompowtryskiwaczami (TDI PD z czerwonym D i I) i dla silników, dla których zaleca się stosowanie olejów VW 505.01.

Stosowany również w samochodach spełniających normę Euro-4 marki Mercedes Benz i BMW z filtrami sadzy, w których olej ten zapobiega blokowaniu się filtra. Wzmacnia działanie filtra cząstek stałych i wydłuża jego trwałość, przeciwdziałając jego wczesnemu zatkaniu.

Dłuższe okresy międzyprzeglądowe

Zapewnia wyjątkową trwałość silnika i umożliwia wydłużone okresy międzyprzeglądowe dzięki wyjątkowej odporności na utlenianie.

Doskonała odporność na zużycie i znakomita czystość silnika

Utrzymuje silny film olejowy przy wysokich temperaturach, prędkościach i obciążeniach. Jego ochrona przeciw zużyciu jest szczególnie skuteczna w układach napędowych z wałkiem rozrządu w głowicy. Nasz olej posiada również doskonałą stabilność termiczną i odporność na utlenianie, dzięki czemu utrzymuje doskonałą czystość silnika poprzez zapobieganie tworzenia się nagaru, który może doprowadzić do zatkania sitka pompy i zatarcia silnika.

ROZMIARY OPAKOWAŃ

1L, 4L, 200L Beczka, 1000L kontener IBC

Zastosowanie

Klasyfikacja jakościowa:

  • API: SN/SM/CF
  • ACEA: C3 (10)A3/B3/B4 (08)
  • VOLKSWAGEN: 502 00/505 00/50501
  • MERCEDES-BENZ: MB 229.51&/ 229.31
  • BMW LongLife04
  • GM Dexos 2
  • Renault RN0700, RN0710
  • Ford WSS-M2C917A

Odpowiedni do następujących pojazdów

Do silników napędzanych benzyną, LPG i lekkich silników wysokoprężnych z turbo/katalizatorem lub bez, z filtrem cząstek stałych lub bez, jak również do silników z wtryskiem bezpośrednim.