W pełni syntetyczny olej silnikowy stworzony z wysokiej jakości olejów bazowych i wysokowydajnych dodatków, zaprojektowany specjalnie z myślą o silnikach benzynowych i wysokoprężnych w samochodach osobowych i lekkich pojazdach dostawczych, wyposażonych w najnowocześniejsze systemy kontroli emisji spalin, z turbosprężarką i wtryskiem bezpośrednim. Gwarantuje wysoką wydajność paliwa oraz doskonałą ochronę części silnika przed zużyciem i gromadzeniem osadu. Zapewnia stabilne smarowanie i wysoką stabilność termiczną w szerokim zakresie temperatur, a średniopopiołowa technologia przyczynia się do utrzymania silnika w doskonałej czystości. Został zaprojektowany do nowoczesnych silników szerokiej gamy marek samochodów wymagających specyfikacji ACEA C2.
W pełni syntetyczna technologia z formułą kontrolującą nagromadzenie osadu
Średniopopiołowy olej nowej generacji oferujący niezwykle wysoką ochronę w wysokiej i niskiej temperaturze dla silników spełniających normę Euro 4 stosowanych w japońskich i europejskich samochodach z filtrem sadzy, w których olej ten zapobiega blokowaniu się filtra. Wzmacnia działanie filtra sadzy i wydłuża jego trwałość, przeciwdziałając jego wczesnemu zatkaniu.
Doskonała wydajność podczas uruchamiania silnika na zimno
Ochrania silnik samochodu w trakcie newralgicznego etapu uruchamiania na zimno i rozgrzewania, podczas którego może dojść do 75% całego zużycia silnika, ze względu na jego niską lepkość.
Doskonała odporność na zużycie i znakomita czystość silnika
Niniejszy olej został tak opracowany, by spełniać najwyższe standardy nowoczesnych silników. Aktywnie chroni silnik w sposób ciągły, utrzymując najwyższą wydajność pojazdu. Ta najwyższej jakości technologia pozwala na utrzymanie silnego filmu przy starcie na zimno oraz przy wysokich temperaturach, prędkościach i obciążeniach. Jego ochrona przeciw zużyciu jest szczególnie skuteczna w układach napędowych z wałkiem rozrządu w głowicy. Nasz olej posiada również doskonałą stabilność termiczną i odporność na utlenianie, dzięki czemu zapewnia wysoką wydajność poprzez utrzymanie doskonałej czystości silnika.
ROZMIARY OPAKOWAŃ
1L, 4L, 20L, 200L oraz 1000L kontener IBC
Klasyfikacja jakościowa:
Odpowiedni do następujących pojazdów
Do silników benzynowych i wysokoprężnych w samochodach osobowych i lekkich pojazdach dostawczych z katalizatorem lub filtrem cząstek stałych, filtrem sadzy, wtryskiem bezpośrednim lub bez i silników z turbosprężarką.